Prezența în online devine din ce în ce mai importantă pentru multe tipuri de business, iar unii specialiști susțin că aceasta va deveni indispensabilă. Din acest motiv, tot mai mulți antreprenori caută să-și optimizeze prezența în online, folosindu-se de 2 unelte importante: motoarele de căutare și platformele de Social Media. În timp ce Google este cel mai utilizat motor de căutare la nivel global, Facebook este cea mai populară platformă de Social Media. Cele 2 pot fi utilizate drept canalele principale prin care putem atrage vizitatori pe site-ul nostru, pe care să îi transformăm în clienți.
Pe lângă semnalarea prezenței în online a unui business, Facebook și Google oferă deținătorilor de website-uri posibilitatea de a-și crește reputația în mediul online prin publicitate.
Google Adwords vs. Facebook Ads
Facebook Ads și Google Adwords reprezintă două dintre cele mai eficiente metode moderne de publicitate. Ambele ajută business-urile să atragă vizitatori targetați din platformele de care aparțin direct pe site-ul business-ului tău, promovând produsele sau serviciile pe care acesta îl oferă.
De exemplu, Google Adwords este o metodă ieftină de promovare, deoarece tot ce trebuie să faci este să investești o sumă mică de bani în anumite cuvinte cheie. Astfel, anunțul tău apare în căutarea celor interesați de produsul pe care îl vinzi (ex.: apartamente de vânzare). În același timp, Facebook Ads lucrează prin anunțurile plătite pe Facebook care pot apărea în news feed, în aplicațiile utilizatorilor și în partea dreaptă a ecranului. De asemenea, acesta îți oferă posibilitatea de a-ți promova produsele în funcție de publicul țintă și anumite caracteristici ale acestuia cum ar fi: locație, sex, vârstă sau interese.
Cum funcționează Google Adwords și Facebook Ads?
După cum menționam, Google Adwords funcționează pe bază de cuvinte cheie. Așa că tot ce trebuie să faci este să cauți produsul folosind acele cuvinte cheie (ex.: apartamente de vânzare). Rezultatele pe care le găsești în partea superioară a paginii sau în partea dreaptă sunt ale business-urilor care au investit în Google Adwords., facilitând căutarea ta.
În același timp, Facebook Ads ajută compania ta să își vândă produsele, prin postări. Așadar, pentru a vinde un apartamente, ai nevoie de o imagine reprezentativă de calitate, un buton de call-to-action și un buget.
Dacă ai un business online, Danco Vision și DigitalU îți pun la dispoziție servicii de web design profesionist și digital marketing pentru a crea un brand cu renume în mediul online.
This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."
About us and this blog
We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.
Request a free quote
We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.
Subscribe to our newsletter!
More from our blog
See all postsRecent Posts
- Modern SEO: Ce este nou? June 28, 2021
- Cost campanie adwords – 8 pași pentru o reclamă reușită May 18, 2021
- Top 5 greșeli în promovarea pe Facebook și cum să le eviți March 26, 2021