Chiar dacă alcătuirea unei campanii implică mulți pași care necesită o atenție deosebită, realizarea acesteia poate deveni un proces mult mai simplu dacă adoptăm un plan de acțiune bine pus la punct. În acest articol, agenția DigitalU vă oferă o imagine de ansamblu a ceea ce implică o campanie de digital marketing de succes:
Ce este o campanie de marketing?
La DigitalU, ne place să ne referim la o campanie de marketing ca la o promoție creată pentru a atinge un obiectiv specific. De fiecare dată, o astfel de campanie se va desfășura într-o perioadă specifică de timp.
Pasul cel mai important din crearea unei campanii este definirea unui obiectiv clar și concis. Obiectivul vostru poate fi la fel de simplu ca creșterea veniturilor pentru luna respectivă.
Cu cât sunteți mai specifici atunci când stabiliți obiectivul din spatele campaniei, cu atât veți avea mai multe șanse de a-l atinge. Exactitatea vă va ajuta să vă concentrați tactica și să economisiți din timp.
La ce mă ajută o campanie?
1. Creșterea vizibilității în online
Gândiți-vă la cele mai eficiente instrumente și platforme de promovare prin care puteți răspândi informația oferită prin campania voastră. E-mail Marketing și promovarea prin Social Media sunt doar două dintre marile puncte de plecare – alegeți metodele care funcționează cel mai bine pentru afacerea voastră.
2. Incurajarea prin Call-to-Action
Pentru o campanie de succes, va trebui să vă asigurați că îndemnul pe care îl oferiți publicului este foarte clar. Apelul către utilizatori de a acționa poate fi promovat prin diverse îndemnuri, precum “Descară această aplicație!” sau “Cumpără acum!”. Indiferent de ce alegeți să utilizați, încercați să trimiteți un mesaj cât mai clar și ușor de pus în practică.
3. Alcătuirea unui plan de atac!
Campania voastră trebuie să aibă o dată de începere și o dată de încheiere. Utilizați un calendar pentru a planifica o structură pentru acțiunile importante.
Cum pot atrage utilizatorii în campania mea?
Oamenii tind să întâlnească cele mai multe probleme atunci când trebuie să decidă ce urmează să ofere sau să promoveze printr-o campanie.
Iată câteva posibile subiecte de promovare:
Reduceri
Un eveniment
Sugestii și sfaturi
Colecții noi
Concursuri
Nu numai că doriți ca obiectivele voastre să fie specifice, dar este necesar ca și promovarea să fie specifică. Să le transmiteți userilor că aveți o perioadă de reduceri, este prea vag. Oferiți publicului informație detaliată. De exemplu: produsul X are un discount de 30% în toată perioada X-Y! Astfel de promovare va stârni interesul userilor.
Cum știu dacă am alcătuit o campanie de succes?
Randamentul investiției este foarte important atunci când vine vorba de afacerea voastră. Dacă nu sunteți siguri de succesul campaniei voastre, nu veți ști dacă timpul investit a fost utilizat eficient.
Din fericite, platformele digitale de promovare, precum marketing-ul prin e-mail, ne dau ocazia de a analiza rezultatele obținute și de a observa dacă timpul și resursele investite au fost utilizate eficient.
DigitalU este o agenție de digital marketing full-service, specializată în tot ceea ce înseamnă promovarea eficientă în lumea online! Alege serviciile noastre și crește-ți afacerea cu cele mai eficiente campanii de promovare.
This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."
About us and this blog
We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.
Request a free quote
We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.
Subscribe to our newsletter!
More from our blog
See all postsRecent Posts
- Modern SEO: Ce este nou? June 28, 2021
- Cost campanie adwords – 8 pași pentru o reclamă reușită May 18, 2021
- Top 5 greșeli în promovarea pe Facebook și cum să le eviți March 26, 2021